Verzenden

TERUG NAAR KLANTENSERVICE    

Nikoi vijverspullen gratis thuisbezorgd

Voorraad:

Als de door jou bestelde producten op voorraad zijn verzenden wij deze 24-48 uur na ontvangst van je betaling. Dit betekent dat we je bestelling dezelfde of de volgende dag verzenden (verzenden binnen 24/48 uur). Bestel en betaal je dus bijvoorbeeld op een maandag, dan wordt het maandag of dinsdag verzonden (afhankelijk van het tijdstip) en heeft u het de eerst volgende werkdag al in huis! Hoewel wij een grote eigen voorraad hebben kan helaas niet alles in ons magazijn. Wij ontvangen dagelijks leveringen vanuit de groothandels. De meeste producten worden dan ook binnen enkele dagen bij ons geleverd waarna wij ze direct doorsturen. Blijken de door u bestelde producten niet op voorraad dan zullen wij je bestelling binnen 3-5 werkdagen verzenden. Mocht een product onverhoopt niet leverbaar zijn ontvang je hierover automatisch bericht na deze periode. De genoemde levertijden op onze website zijn dan ook een indicatie. 

Kosten verzenden

Zendingen boven de 25,- euro en met een adres in Nederland of Belgie worden gratis bezorgd tot 30 kg en een maximale grootte van 175 x 50 x 50 cm.
Voor orders onder de 25,- euro worden binnen Nederland € 4.95 aan verzendkosten in rekening gebracht. Voor buitenlandse zendingen wordt het PostNL tarief berekend, voor België is dit € 6.95.

Enkele uitzondering op de gratis verzending zijn:

Bestellingen die zwaarder zijn dan 30Kg, u betaald hier voor elke extra 30Kg het geldende verzendtarief. (m.u.v. visvoer)
Breekbare producten, zoals aquariums of waterornamenten worden bezorgd op een pallet, u betaald hiervoor het pallettarief.
Producten langer dan 1,75meter zoals pvc buis of schepnetten met een langere steel worden met een transportdienst geleverd. Hiervor geldt een lengtetarief van 27,50 per bestelling.

Voor buitenlandse adressen wordt een bijdrage in de verzendkosten in rekening gebracht.

Alle kosten worden automatisch in de shop berekend tijdens het bestellen.

Voorwaarden verzending 

  • Natuurlijk moeten we de artikelen wel op voorraad hebben. Wij hebben een grote voorraad maar kunnen helaas niet alles op voorraad hebben.Wij krijgen dagelijks leveringen vanuit de groothandel. De meeste producten ontvangen wij automatisch 1á2 dagen na uw bestelling.
  • We je betaling hebben ontvangen. Betaal je met iDeal of creditcard, dan is de betaling meteen geregeld. Bij overmaken kan het een dag of twee duren, dus wilt u snel uw bestelling betaal dan met iDEAL of creditcard.
  • Je een verzendadres in Nederland of Belgie hebt. Uiteraard kunnen we niet binnen een dag verzenden aan andere landen dan Nederland en België. Maar ook hier verzenden we zo snel mogelijk.

Hoe verzenden we?

NIKOI verzendt via PostNL en o.a. Seaborn. PostNL laat een briefje achter of bezorgt bij de buren, mocht je er niet zijn. Sommige grotere artikelen worden verzonden via de Seaborn (Dit zijn palletzendingen Buitenland).

Kleine materialen:


Helaas kunnen wij kleine producten niet in een enveloppe aanbieden bij de pakketdienst. Ook deze kleine materialen worden altijd via een pakketdienst aan huis geleverd.
Enveloppen raken vaak verloren bij het pakket sorteercentrum door de platte, kleine afmetingen.
Er is voor een enveloppe geen track en tracé beschikbaar, hierdoor is het voor ons onmogelijk te controleren waar deze zich bevind in het afleverproces.

Op welke dagen verzenden we?

We verzenden op elke werkdag. 

Hoe weet je wanneer je bestelling wordt verzonden?

Heel simpel: zodra je bestelling klaar staat voor verzenden, ontvang je een e-mail met alle verzendinformatie. 

Track en Trace

We hebben op elk pakket een track & trace-code, zodat we het kunnen opsporen mocht de levering zijn vertraagd. De track en trace code wordt je automatisch per e-mail toegezonden.

Verzenden naar andere landen dan Nederland

NIKOI vestuurt ook naar alle EU-landen. Deze landen kun je bij het afrekenen gewoon selecteren. Omdat deze landen binnen de EU vallen, krijg je niet te maken met (douane)toeslagen. Aan deze landen versturen we alle artikelen, met uitzondering van: vissen en bestellingen die meer wegen dan 1500 kg.

Het spreekt voor zich dat deze zendingen wat langer onderweg zijn! Het kan enkele dagen tot een week duren voor bijvoorbeeld Spanje.

Wat als je wel een verzendbevestiging hebt gekregen, maar je pakketje komt maar niet?

Heeft u vragen over de bezorging van uw pakket neem dan eerst contact op met Postnl. Zorg dat u uw track en trace nummer bij de hand heeft..
Voor Nederlandse klanten belt u de Post NL Servicelijn: 0900-0570 (EUR 0,45 p/m).
Onze klanten uit Belgë kunnen hiervoor contact opnemen met +32 (0)15480285

Maar houd altijd rekening met een bezorgperiode van 1-3 dagen. Dat is de marge die PostNL hanteert. Zaterdag en zondag tellen daarbij niet mee. Maandag is een rare dag en wordt er binnen Nederland vaak niet geleverd. Wil je weten waar je zending is? Pak dan de verzendbevestiging erbij die je per e-mail van ons hebt gekregen. Hierin staat alles wat je nodig hebt. Je kunt ook inloggen op je account.

Is het met 3 'normale' dagen nog niet binnen na berichtgeving en word je niet wijzer uit de trackinformatie? Mail ons dan. Eerder heeft niet zoveel zin, we kunnen pas na twee weken een onderzoek instellen bij PostNL & de meeste poststukken komen altijd in die periode wel boven water.

  

Wacht a.u.b...